Söndag, söndag, söndag

Så har en till vecka gått. Jag förstår inte vart tiden tar vägen, den rusar allt för fort. Igår blev det inte mycket gjort. Red Emma en sväng, bakade brownies på kvällen när det kom gäster, de blev väldigt lyckade. Annars tror jag faktiskt inte att jag gjorde något annat direkt. Jag är så himla seg, så orkar ju inte. Skulle egentligen ha gått på 20-års fest för att fira Matildas kille Wirre men orkade inte det heller. Bajs, hade sett fram emot att träffa Matilda och Josefin igen! Vi får ta det snart.

Idag känns det som jag har hur mycket som helst att göra och ingen ork. Måste ladda upp inför morgondagen, ska jobba 11-16 hela nästa vecka. Förutom tisdagen då jag jobbar vanlig tid så då kanske jag hinner med en sväng in till stan. Vore bra, har en del saker som jag behöver inhandla nu igen. Jaja, det viktigaste är i alla fall att jag får ordning på musiken till danslistan imorgon. Sen kan jag ta resten lite som jag känner för det. Det är ju trots allt söndag :)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0