Sovmorgon

Jag läste längre än jag hade tänkt igår, boken är spännande nu mot slutet. Därför tog jag lite sovmorgon idag och vaknade halv nio istället för åtta = hela min planering föll samman! Nej då, men nu har jag ju segat hela morgonen och inte fått något vettigt alls gjort utom ett inlägg på Myshörnan. De ringde från fritids nyss i alla fall och frågade om jag kunde jobba två timmar extra imorgon och gärna för mig, jag behöver pengar. Så ska låsa och så där då, spännande.

Nej, ska åka om en timme tänkte jag så jag hinner in till posten och skicka iväg ett paket till vinnaren i Myshörnan-tävlingen innan jag börjar jobba. Måste slå in det först bara, om jag hittar en bra låda...annars får det vara som det är. Måste tvätta håret också, börjar se lite skitigt ut nu. Så hade jag ju tänkt diska men det får jag ta när jag kommer hem. Och så var det danslistan också som ska lämnas in ikväll. Jaja, den är nästan klar.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0