Spyyyyyyy!

Hade en underbart trevlig kväll, natt och morgon hos min älskade pojkvän. Vi somnade inte förrän framåt sextiden på morgonen och han skulle upp och åka till plugget tio eller något i den stilen men det orkade han inte så vi somnade om tills jag var tvungen att åka vid halv tolv. Skulle till farmor och farfar för att käka och byta om innan jag började jobba men på vägen till tåget började jag må så himla illa och på bussen trodde jag allvarligt att "nu spyr jag när som helst". Så gick till jobbet och frågade om de kunde klara sig utan mig idag, lämnade in ett papper till chefen och postade vinstpaketet i Myshörnans tävling. Sen åkte jag hem hem hem och nu sitter jag och känner mig yr och orkeslös. Hmm, blir till att ta det lugnt idag alltså.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hoppas du inte åkt på någon magsjuka bara. Du får ta och krya på dig <3

2008-10-23 Kl. 18:55:36
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0