Usch då

Jag känner mig som en dålig bloggare. Nästan all min bloggtid går åt till Myshörnan, men nu är det dags att börja uppdatera er som läser här också. Det händer ju faktiskt en del saker i mitt liv och jag ser på statistiken att ni oftast är tio personer per dag som faktiskt är intresserade, det är kul :)

Vad har hänt sedan sist då? I onsdags åkte jag in till stan med min sötnos Jennylee och handlade lite småsaker som jag var i behov av. T.ex. en ny hårklämma, tack och lov att jag hittade en! De fem dagarna utan var riktigt jobbiga. Efter stan bar det av en sväng hem till farmor och farfar i sådär en timme och sedan bussen tillbaka till tåget mot min älskade pojkvän. Vi hade inte träffats på strax över två veckor så det var underbart att bara få kasta sig i hans famn och mysa hela natten. Då är det faktiskt skit samma att man är lite trött när man ska jobba dagen efter.

Ja, i torsdags då började jag ju jobba på fritids med eget barn. Både torsdagen och fredagen gick väldigt bra, känns just nu som att jag har ett bland de bättre jobben i världen.

Idag blev det sovmorgon till halv elva och när jag satt vid datorn efter frukost kom det såklart främmande så jag som satt i bara t-shirt och trosor fick kuta upp och klä på mig. Haha! Sedan hamnade jag här igen, ovanligt va? Ska i alla fall strax fixa något att äta och sedan blir det till att rensa på rummet (...och det hade väl ingen kunnat gissa ;) eller?) Ikväll ska jag ha spa-kväll för mig själv, skriver om det i Myshörnan. Puss!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0