Vart tog dagen vägen?

Oj! Klockan är fem redan och vad har jag gjort idag? Absolut ingenting! Jag hade skrivit en lista med en massa sysslor som jag skulle göra idag. Betala räkningar, arbeta med min budget, tvätta, städa, göra rent hos marsvinen, dammsuga, diska och lite annat smått och gott. Då blir jag lite irriterad på mig själv när jag inte får något gjort. Allra helst när jag istället för att göra alla dessa saker bara har suttit vid datorn, fy på mig.

Klockan nio ikväll kommer i alla fall Lena och hämtar mig och då ska vi åka och lära ut lite Linedance på Vallongårdens personalfest. Det ska bli kul, var länge sedan vi gjorde något sådant tillsammans. Det värsta är att jag är så seg i huvudet just nu bara, kan inte tänka klart. Får väl supa i mig massa kaffe och hoppas jag blir piggare och klarare av det. Någon som vet något annat man blir pigg av?

Nej, nu tar vi och betalar lite räkningar och sedan fortsätter vi med allt annat på dagens "att-göra-lista". Fast marsvinen hinner jag inte med idag, dom får jag ta imorgon. Ser okej ut hos dom ändå just nu så dom klarar sig :)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0