Andra Avenyn, avsnitt 106

Vet inte vad jag ska säga. Jag vill ha hem alla ungdomar igen, saknar dom. Hade en riktigt trevlig pratstund med farmor igår om just Andra Avenyn. Det var faktiskt hon som först fick mig att börja kolla på serien och det är jag så himla glad för!

Jag gillar fortfarande inte familjen Niklasson. Tony tog jobbet som gymnastiklärare. Adam och Kim kom varandra närmare när Kim öppnade sig för honom och började berätta om Angelicas död.

Alltså, jag har ingen lust att blogga om varje avsnitt såhär tror jag. Orkar inte och så blir serien inte lika kul för mig om jag ska sitta och analysera sönder den. Någon gång ibland kanske kan få gå bra. Ja.




Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Shit vad det är bra alltså :)

2009-08-10 Kl. 16:41:30
Blogg: http://miisseast.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0