Bortglömt repotage?

Klockan är nio och jag har redan varit uppe i två timmar. När jag gick och lade mig igår tänkte jag först ställa klockan på åtta men kom sedan på att Upplandsradion skulle sända ett repotage med mamma någon gång mllan klockan sju och åtta. Det ville jag höra så jag satte klockan på sju istället.

Klockan gick och blev åtta och självklart så sändes inte repotaget som det skulle ha gjort. Vad den tidpunkten var jag redan så pass pigg att jag tyckte det kändes dumt att gå och lägga sig igen (vilket jag från början hade tänkt göra) så jag fixade frukost och åt den medan jag kollade på Rix MorronZooTV6. Ganska kul faktiskt att de tv-sänder nu också.

Nu ska jag ut med hunden, sedan blir det till att städa. Otippat va? ;)

Ess





Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0