Firat brorsan

Dammsugit, städat, bäddat, fixat, tagit fram fika, allt möjligt för ett lyckat firande av brorsan. Det blev det också.

Alla har inte åkt hem än men jag bestämde mig för att jag kunde slippa sitta med och prata och kolla på kort nu ett tag. Har suttit och varit social sedan klockan 12 när alla kom. Tre timmar räcker, det blir ju till att vara mer social ikväll på raggarklubbens kräftskiva. Ser fram emot den, tror att det blir riktigt kul! Hoppas jag slipper huvudvärken bara, har haft det till och från under den senaste veckan typ. Jobbigt.

Nej, nu ska jag nog gå och sätta mig med släkten en liten stund till innan jag börjar fixa iordning mig inför kvällen. Vi hörs!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0