Fortsätter försöka

Nu sitter jag här igen och försöker ändra utseendet på bloggen. Vaknade halv nio idag, precis som igår. Är ganska skönt att komma upp i en hyfsad tid faktiskt, man känner att man får ut mera av dagen då. Så idag tänkte jag nu först sitta här och försöka komma vidare med bloggdesignen en stund, sedan blir det till att hoppa in en sväng i duschen. Efter det ska jag baka Stinas äppelpaj. Jag fick recept på den av henne igår och blev så himla sugen på att göra en sådan. Och idag kommer ju både brorsan och Per hem så det passar ju bra. Hon gjorde den igår för att hennes brorsa kom hem då så vi sa att den kan vara vår "festpaj". Smarrigt!

Annars då? Tja, jag tänkte göra något som ni som har hängt med ett tag förmodligen kan gissa er till: röja på rummet. Jag känner att det har stått still för länge där uppe nu, vill verkligen bli klar. Sen blir det till att söka några jobb och läsa lite körkortsteori. Jag sa ju för ett tag sedan att jag skulle bli mer produktiv ;)

Det blev en ny bakgrund med moln här också, får se om den blir kvar eller om jag byter igen.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0