Haha! :)

...för jag behövde inte jobba idag och det var skönt för jag var jättetrött imorse när klockan ringde. Istället somnade jag om och sov till halv elva så nu är jag segare än segast. Men det gör ingenting, absolut ingenting! För det är fint väder ute (okej det blåser som bara den men vem bryr sig när solen skiner?) och snart ska jag fixa mig och åka till stan och träffa mina brudar för lite shopping och käka på något obestämt ställe. Ska bli mysigt.

Och jag är jättelycklig för min mobil fungerade ett tag igen igår kväll och just då messade Amir mig och vi bestämde att jag ska åka dit imorgon efter dansträningen. Kommer vara sådär lagom svettig men han har ju dusch han också, har provat den många gånger så jag vet att den funkar. Vi har inte träffats på två hela veckor och jag har klättrat på väggarna för att jag saknar honom så mycket. Åh vad jag längtar! <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Haha! Så himla bra att iia fick iväg dig tidigare ^^

2008-09-28 Kl. 20:52:21
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0