Helg

Och här sitter jag och dricker äppeljuice, för ovanlighetens skull. Det är gott det med. Har precis kollat på Fab 5 och ätit frukost. Blev ett par rostade mackor och ett väldigt löskokt ägg á la Per. Haha, det smakade gott i alla fall :)

Dagens planer är ganska klara. Det blir en himla massa rumsröjning, läsning av körkortsteori och så ska jag kolla upp lite småsaker på några olika hemsidor. Jag behöver ju inte göra upp så stora planer, det är ju trots allt helg. Ska nog köra igång en tvättmaskin också förresten, börjar få lite ont om kläder i garderoben nu. Eller egentligen finns det en himla massa kläder där inne, dock väldigt många plagg som jag inte använder trots att jag rensade ur hela garderoben i somras. (I somras, usch det är höst nu alltså.) Jaja, jag får ta och rensa igenom den igen så snart jag har fått ordning på rummet.

Nej, nu ska jag gå och klä på mig lite kläder och sedan tar jag Hicko med mig och går över till Anneli för att se om Demo kommer och vill ha mat. Är kattvakt. Vi hörs!

Ladängs Hicko





Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0