Intervjudagen

Dagen började med att mobilen ringde mycket tidigare än jag hade tänkt stiga upp vilket resulterade i att jag svarade med ett lite förvirrat "Um, hej?". Det visade sig vara Per som behövde ha mig till att leta reda på ett nummer på en kossa som hans pappa hade fått åkt till slakt med eller något i den stilen. Helt förvirrad letade jag igenom ett helt block med en himla massa nummer men hittade inte just det som jag förväntades hitta. Blev bestämt att jag skulle ta med papprena till Stockholm istället så skulle Per komma och hämta dem av mig där, jag hoppade i säng igen.

Självklart försov jag mig sedan och fick kasta i mig frukost och hoppa in en snabbis i duschen för att efter det försöka få någon ordning på utseendet och kläderna. Det gick väl sådär. Sedan skulle ju hunden ut en sväng också, han fick följa med mig ut när jag packade och startade moppen. Som inte ville starta. Men jag lyckades i alla fall efter en himla massa försök med att få igång den. Sedan ville den inte åka iväg så jag fick vänta jättelänge innan jag kunde köra. Kom till pappa cirka 20 minuter efter jag hade tänkt men vi kom ändå till Stockholm cirka en timme innan jag skulle vara på intervjun. Tack och lov!

Intervjun gick bra och jag kom vidare. Ska dit igen på fredag nästa vecka för att följa med en säljare ut och kolla hur dom arbetar. Får se då hur jag gör, tror inte jag vill ha jobbet längre i alla fall eftersom de bara verkar jobba på provision. Hmm.

Var ut och red en sväng nu på kvällen tillsammans med Lena, trevligt. Nu ska jag värma min vetekudde och koka en kopp te och sätta mig tillrätta i soffan och kolla på Scrubs. Pusshej!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0