Irriterande huvudvärk!

Nu har jag suttit ute och pluggat en himla massa körkortsteori och har världens himla huvudvärk. Jag har haft det i flera dagar nu och vet inte riktigt vad den kan bero, kan bara spekulera. Jag är i alla fall säker på att det inte beror på pluggandet av körkortsteorin.

Möjligen skulle det kunna vara min konstiga förkylning (som har försvunnit men som jag ändå känner av lite till och från). Det skulle också kunna vara så att det är på grund av mina illa växande visdomständer. Bara en sak som är lite konstig då. Jag kände inte alls av dem eller hade problem med dem fram tills efter att jag hade varit hos tandläkaren och fick talat om för mig att de växer konstigt. Kan det vara så att jag går och oroar mig för att jag kommer tvingas att dra ut dom om jag får problem med dom och att jag därför känner av att dom växer konstigt och därmed får lida av denna hemska huvudvärk dag ut och dag in?

Ju mer jag tänker på det desto mer känns det som att huvudvärken sitter i kinderna och inte i huvudet. Men det kanske bara är inbillning det också?




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0