Kräftskiva med raggarklubben

Ah, det va nice! Igår kväll var det dags för East Coasters Roselaw att ha kräftskiva och inviga den nya klubblokalen. Åkte ner med mamma, Per, brorsan och Anneli. Skulle ha varit 75 personer där men tror inte att alla kom faktiskt. Det va ändå en del folk och skitkul hade jag.

Smaskade kräftor och ostmacka och klunkade ett gott vin. Delade på en box med mamma, heja oss! Så full fart blev det på dansgolvet. Sandra Hå var där ett tag också och vi hade skoj, vandrade runt, dansade en del och värmde oss på en gasolvärmare eller något i stil med det som hade ställts in i ett av rummen. Sprang på toa hur många gånger som helst som jag alltid gör när jag har fått i mig minsta lilla skävtt alkohol. På väg tillbaks till danslokalen en av gångerna började ett gäng raggare knuffa på varandra och en av dom gav en annan en rejäl knuff och sa "det är hon där du ska ligga med" och han andra svarade ett "aaah lätt!". Haha skrattade jag och gick där ifrån. I'm spoken for. Var ett Alundaband där och spelade, de hade inte bestämt sig riktigt för vad de heter men de var i alla fall riktigt bra.

Måste säga att jag inte riktigt kommer ihåg allt som hände under kvällen, orkar inte tänka så mycket idag. Är ganska mör i kroppen och slut i huvudet. Har pajat min ena fot också, kan inte gå ordentligt nu. Hoppas det går över fort.

Just ja, när vi skulle hem tog vi Adde med oss och halvvägs hem smällde vi med en grävling. Bilen studsade riktigt ordentligt men den klarade sig bra faktiskt. Bilen alltså, vi hade kört över grävlingens huvud eller nåt förmodligen så den dog. Stackarn. Den var i alla fall sjuuuuukt stor så det var väl ganska turligt för vår del att den dog, annars hade den förmodligen försökt döda oss.

Helt underbar kväll var det som sagt och då gör det inte så mycket att man mår som man gör dagen efter. Tycker jag. Nu ska jag byta om och gå över till Lena för att ta en ridtur. Måste vara hemma till klockan åtta bara för då börjar äntligen Andra Avenyn igen. Som jag har längtat! :D

Bjuder på en egobild knäppt inne på toa (vart annars?) som visar hur glad i hatten jag var igår.

Fyll-Esset





Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Bästa stället att fota sig på är ju inne på toan xD

2008-09-21 Kl. 18:35:31
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0