Kulturnatten

Sitter här och har precis ätit frukost. Hahaha åt det för klockan är liksom strax efter ett. Råkade sova till strax innan elva och sen snackade jag med Jennylee i telefon i cirka en timme eller nåt. Diskuterade dagens och kvällens Kulturnatt.

Nu ska jag i alla fall ta och diska undan gårdagens disk och sedan blir det till att hoppa in i duschen och fixa iordning sig och ta moppen in till bruket och sedan bussen in till stan där jag ska möta upp Jenny. Det enda som vi helt har bestämt är att vi ska kolla på Eldshowen och jag vill se Kung Henry också, tycker han är så himla bra! Annars får vi se, det blir nog mest att ta dagen som den kommer.

Åker till Amir sen efter och sover, blir lättast så. Och så slipper jag ju frysa eftersom jag annars skulle ha kört moppe hem mitt i natten. Det gjorde jag till och från cafét igår och det var KALLT.

Nej, på med lite musik nu så tar vi och sätter igång med disken. Hörs, puss!

Esset





Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0