Makeover

Tjo! Idag har det inte hänt så mycket. Jag har parat ihop lite strumpor och hängt in en himla massa kläder i garderoben. Umgåtts lite med hunden och varit en stund ute i solen. Suttit för mycket vid datorn utan att få något direkt gjort känns det som. Funderat och kommit fram till att jag nog inte kommer att åka till Stockholm nästa fredag för att åka med den där säljaren ut och kolla hur de arbetar på WWP. Har ingen lust att ta ett jobb som kommer innebära att min lön beror endast på hur mycket jag lyckas sälja. Det känns inte bra.

Sitter just nu och jobbar lite på bloggens utseende så det kan hända att den ser lite skum ut till och från. Tänkte tala om det ifall någon börjat fundera på vad som händer. Har hittills lyckats få fram en ny bakgrund, får se om jag behåller den eller inte. Ni som läser får gärna komma med förslag och säga vad ni tycker! :)

Ska diska snart och efter det blir det blir det nog till att läsa lite eller kolla på någon serie på TV. Scrubs tillexempel. Om jag inte går och lägger mig, börjar faktiskt bli lite trött. Var uppe tidigt i morse. Så det blir förmodligen till att fortsätta med bloggens makeover imorgon. Innan brorsan kommer hem från skolan vill säga, för då antar jag att han vill ha datorn.

Ja, men då vet du i alla fall hur det ligger till med bloggens eventuellt mystiska utseende ;)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0