Nehej då,

tydligen var inte repotaget alls bortglömt. Det var sagt att det skulle sändas mellan klockan sju och åtta och när det sedan inte gjorde det stängde vi såklart av radion. DÅ sändes det, kvart över åtta. Ja men självklart. Attans otur då. Synd för oss liksom. Jaja.

Det var i alla fall sol idag och det räckte bra för att min dag skulle bli underbar. Satte mig ute i en av solsängarna med mobilen, ett glas vatten, körkortsteoriboken, hunden och katterna. Var supermysigt och gick faktiskt väldigt bra att läsa teorin, tror jag behövde det här uppehållet för nu var det kul igen! När jag hade suttit och pluggat ett tag fick jag ett sms från min älskling och då blev min dag ännu bättre :)

Och bättre ändå skulle den bli för jag och Lena var ut på en skoj ridtur i skogen och jag lyckades få Emma att ta ett galoppsprång. Lycka!

Nu ska jag gå och kolla på Andra Avenyn, vi hörs ;)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0