Ny vecka...

...och här sitter man med sin tekopp, lyssnar på Arash och försöker intala sig att man mår bra. Det är i stort sett vad jag har ägnat helgen åt att göra. Vad annat kan man göra? Hade turen att inte behöva jobba idag i alla fall, vilket jag måste säga att jag är riktigt glad över. Jag har ju tid bokad till frisören så dit lär jag ju ta mig ändå och sedan är det jag som har ansvaret för danslistan till träningen ikväll så förmodligen måste jag ju åka dit också. Om inte mamma känner att hon kan ta det istället, det vore skönt. Feel free to döda min hals!

Jag är i alla fall glad över att ha hittat två till band som är riktigt bra. Jag hade hört talas om dom för ganska länge sedan men inte kommit mig för med att fixa hem deras musik förrän nu. Det första bandet är Nekromantix och det andra är The Carburetors. Jag rekommenderar dig att lyssna på dom, you won't be disappointed.

Nej, nu ska jag ta och hoppa i duschen och sedan blir det till att fortsätta rensa i rummet. Vi hörs!



...



Kände att jag inte skulle orka så jag ringde och avbokade min tid hos frisören idag, fick en tid på onsdag nästa vecka istället. Skönt att man inte behövde vänta så länge, håret börjar bli lite slitet nu. Det har ju faktiskt gått 10 veckor sedan jag senast klippte mig. Får se hur det blir med dansträningen sen ikväll nu då. Kanske i alla fall orkar åka dit och sitta och säga danserna i mikrofonen och trycka på play på CD-spelaren. Behöver ju inte dansa. Jo egentligen behöver jag, vill jag, måste jag. Men jag orkar nog inte det ikväll.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0