Nytt SIM-kort?

Nu är jag ännu argare på mobilen, eller förmodligen på SIM-kortet. Jag hoppas i alla fall att det är det och inte mobilen som är felaktig. För om det är mobilen det är fel på så blir jag av med alla mina gullia sms jag har fått under det senaste året och det vill jag inte. För att inte tala om alla bilder som jag inte har hunnit lägga in i datorn än. Men det borde vara kortet det är fel på eftersom det stod likadant i alla mobiler jag provade det i igår i min ilska.

Jag var duktig sedan efter jag hade skrivit om det igår och lugnade ner mig och gick upp och städade undan alla mobiler som låg i delar över hela mitt rum. Men nu känner jag för att ha sönder något, slå något, bita något, vadsomhelst! Jag sa igår att det var andra gången för dagen som telefonen hade det där konstiga beteendet men det blev en gång till så jag lät den vara avstängd och gick och lade mig.

Idag har jag redan tappat räkningen. Jag vaknade för 20 minuter sedan och den har redan gjort det cirka 10 gånger. Jag blir galen! Nu ska jag äta frukost, duscha och försöka flytta över de sms jag har sparade på SIM-kortet till telefonen och sedan åker jag till bruket och hoppas på att de på Danneboden kan lösa det här. Annars blir jag olycklig. Krama mig, jag behöver det.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0