Ojdå...

...nu hade det visst som genom ett trollslag gått några dagar igen utan att något nytt blivit skrivet här. Det var inte meningen. Men det har inte hänt så mycket sen sist faktiskt så det går fort att sammanfatta.

Jag kan ju börja med att säga att jag inte har läst någon körkortsteori vilket jag ju hade tänkt göra i lördags. Jag hade fullt upp på rummet då om man säger så. Lika blev det i söndags, den mesta tiden tillbringade jag uppe på rummet med att röja. Och det går framåt! Nu måste jag bara fixa hyllorna till förvaringen bakom garderoben, sortera en massa papper och sätta i dess rätta pärmar samt bygga ett förvaringssystem på hjul som jag ska ha vid huvudändan av min säng.

Igår satt jag vid datorn och sökte några olika jobb, främst arbeten som säljare. Hände inget alls på rummet, man måste pausa lite ibland. På kvällen bar det av på dansträning och till min stora glädje hade Lena tagit på sg att lära ut en gammal goding vid namn The Break. Jag fullkomligen älskar den dansen! Sen tog jag på mig att fixa en dans att lära ut nästa måndag men det blev bestämt att det ska vara dansträning då istället. Så det blir nog nästa måndag ändå. Bara bra för min del eftersom jag kommer ha ganska mycket för mig den här veckan.

Sen körde jag hem därifrån och kortfattat kan man säga att mamma bara gnällde och stressade upp sig hela tiden så jag bestämde mig för att jag inte vill köra med henne på ett tag framöver. Så ringde Per när vi hade kommit hem och vi bestämde att han och jag ska ut och köra på fredag när han kommer hem från Stockholm. Fram tills dess ska jag försöka plugga en del teori.

Nu ska jag gå och kolla på det som är kvar av dagens That 70's Show och sedan ska jag packa ihop lite saker och åka iväg till Amir och fira våra 7 månader tillsammans. Blir kvar där till imorgon och sen bär det av därifrån till frissan. Funderar på att åka till stan efter det, får se hur vädret är. Vill nån med så säg till :) Puss!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0