Segskalle...

...har varit mitt förnamn idag. Fick spinga fram och tillbaka flera gånger för att hämta saker på jobbet som skulle till de olika rummen. Trött som bara den är jag. Lovade att jobba imorgon också utan att tänka på att jag ska sova hos Amir i natt så nu måste jag åka tidigt därifrån imorgon no matter what. Tack och lov så sa mitt undermedvetna åt mig att lämna kvar tofflorna på jobbet så jag slipper släpa med mig dom ikväll och imorgon, behöver bara ta med mig kläder som jag kan jobba i.

Lena skulle på massage efter jobbet så jag gick till farmor för att vänta på att mamma skulle sluta jobbet och hämta mig där. (Visst, jag hade kunnat åka buss hem men det är trevligt att sitta och prata med farmor och farfar med för den delen när han är hemma.) Hittade massor av bra städtips i en Allers-tidning samt ett recept på hundgodis, haha. Bra att ha tänkte jag så skrev av dom.

Nu ska jag gå en promenad med hunden och sedan är det bara att stoppa något i magen och packa. Dansträning ikväll och sedan tar jag tåget till min saknade älskling för efterlängtat mys. Vi hörs imorgon! :)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0