Sötispappa & tandbajs

Ja, pappa ringde mig imorse och sa att han ska sluta tidigare på onsdag så att han kan följa med mig till stora Stockholm när jag ska på min intervju. Då behöver jag inte oroa mig för att inte hitta och komma vilse alldeles ensam. Jag kommer i så fall vilse med pappa, mycket bättre må jag säga! Det enda jag alltså behöver oroa mig för är hur sjutton den här intervjun kommer att gå. Usch, jag kan inte direkt säga att jag är nervös för den. Inte än i alla fall. Men jag vill verkligen att den ska gå bra och att jag ska få jobbet. I så fall blir det med största sannolikhet till att ta mitt pick och pack och flytta hemifrån, närmare Uppsala. Hoppas, hoppas, hoppas.

Var hos tandläkaren idag också och fick reda på att jag tydligen har fått tre av mina visdomständer nu. Tyvärr visade det sig också att två av dessa ondskefulla små påhitt hade bestämt sig för att växa rakt in i tänderna framför, det vill säga helt vågrätt. Det var ju väldigt duktigt av dom! Behöver i alla fall inte dra ut dom nu eftersom jag inte ens känner av dom. Men fy för att göra det sedan!

På kvällen nu var jag iväg och tränade och det var riktigt trevligt. Kunde inte så supermånga av danserna på danslistan ikväll men det gjorde inget eftersom jag fortfarande är lite småkrasslig efter förra veckans förkylning. Nöjd är jag i alla fall :)

Nu ska jag hoppa i säng och läsa lite fram tills min man har kollat klart på filmen han tittar på, sen ska jag ringa till honom bara för att höra hans röst. Saknar honom trots att jag träffade honom igår. Uscha, måste dit snart igen <3




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Tur att du inte behöver åka helt solo in själv och hoppas verkligen att du får jobbet =)

Min brorsa har också problem med sin visdomständer. Han fick tandvärk i förr går och idag kunde han knappt äta, han kan inte gapa stort alls =/

2008-09-16 Kl. 21:03:03
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0