Stan med tjejerna

Usch vad jag är trött.

Jag har i alla fall haft världens bästa dag på stan med mina underbara tjejer Julia och Jennylee. Jag blev jätteseg på förmiddagen när jag inte behövde jobba så när iia ringde och tvingade mig att ta ettbussen till stan istället för tvåbussen blev det stressigt. Haha, jag hann inte göra något alls, fick ta med mig mackor och hälla teet på flaska och äta (f r u k o s t) på bussen. Passade på att sminka mig där också ;)

Vi vandrade runt och kollade i lite affärer och handlade lite. Jag blev väldigt glad när jag hittade en billig lermask för ansiktet och kände att jag gärna kunde ha en till spakväll ikväll. Hoppar dock det eftersom det inte är bra för huden att köra mask så ofta.

Sedan gick vi till China River för att äta buffé och självklart skulle vi få ut så mycket som möjligt av pengarna så vi satt och åt i nästan tre timmar! Trots att jag är otroligt mätt fortfarande är jag faktiskt sugen på en bit av den kladdkaka jag gjorde igår så jag ska nog gå och ta det nu. Efter det blir det sängen för min del, upp och jobba imorgon. Puss!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Mer såna här dagar :D

Haha, jag var också spymätt men ändå åt jag lite äppelpaj :P

2008-09-28 Kl. 22:55:55
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0