Stört internet

och mobiltelefonen med för den delen. Internetuppkopplingen har inte fungerat på hela dagen, började fungera igen för en liten stund sedan. Och min mobiltelefon verkar ha en helt egen vilja. Lite nu och då (allra helst när man som mest behöver den) får den för sig att låsa sig själv för att sedan få upp texten "Vänta..." på displayen. Kort därefter startas mobilen om och ett simkort med texten "Sätt i SIM" kommer upp. Jag tar aldrig ur kortet ur telefonen så det är väldigt mystiskt. Har fått igång den nu i alla fall. Men usch liksom, jag har verkligen varken lust eller att lägga ut en massa pengar på en ny mobiltelefon än.

Har i alla fall ringt till WWP Sweden idag och sagt att jag inte vill ha jobbet hos dom. Lön enbart baserad på provision är ingenting för mig så nej tack. Sa att jag har fått ett annat erbjudande och det har jag ju på ett sätt fått, fast det är inte klart än men jag hoppas på att få det. Fritids ska nämligen tillsätta en vikarietjänst (utöver den vikarielista de har när någon blir sjuk) för ett barn på 3 timmar om dagen och två personer ur personalen har lagt ett gott ord för mig. Hoppas hoppas att det går vägen! Om jag har lyckan att få tjänsten så ligger det till så att jag faktiskt skulle kunna jobba både på Gammel Tammen och sedan hinna till fritids efter för arbetstiden på fritids kommer isåfall att vara klockan 13-16 :)

Behövde bara skriva av mig lite, nu ska jag ta en kopp kaffe med mig ut i solen och plugga körkortsteori. Vi hörs!




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hoppas verkligen du får det jobbet på fritids då =) Skönt när det går ihop med något annat.

2008-09-24 Kl. 16:09:41
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0