Te te te te te te...

Det är vad jag lever på för tillfället. Eller det är i alla fall det som utgör den största delen av vad jag fått i mig under dagen. Drack tre koppar till frukosten som förövrigt bestod i några rostade mackor med marmelad på. Kollade på några avsnitt Andra Avenyn till det, har två-tre avsnitt kvar nu från första säsongen innan den andra börjar. Gjorde ett litet hopkok på socker, smör, kakao och lite mjölk som tydligen skulle lägga sig som ett lenande skydd på min sönderhostade hals, var väldigt gott faktiskt. Och att det faktiskt lindrade retet i halsen en stund var ju bara ett plus! Sedan blev det några koppar te till innan det var dags för lunch.

Efter lunch blev det en kopp till som jag avnjöt till ett avsnitt av Simpsons. Sedan bestämde jag mig för att, trots att jag är sjuk, gå ut och köra in några kärror ved. När det var gjort tog jag mig in och fixade två till koppar te som jag drack till dagens två avsnitt av That 70's Show. Smarrigt värre!

När det var slut gjorde jag mig en till kopp av mitt goda AKIS-te och tog den med mig upp på mitt rum för att fortsätta med min rensning. För någon dag sedan blev jag klar med hela den synliga delen av mitt skrivbord, blev väldigt nöjd med resultatet måste jag säga. Så idag var det dags att börja med den delen av skrivbordet som inte syns så mycket, nämligen hela undersidan av det samt alla pärmar och pappershögar som hamnat där och blandat ihop sig med varandra. Det kommer bli så himla bra när det blir klart :)

Och tro det eller ej men strax ska jag fixa mig en till kopp te och njuta av innan jag går och lägger mig. Ska bara lyssna lite mer på Kid Rock. Han är bra.

(Någon som har en aning om hur många koppar te jag har druckit idag?)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0