The Smell Of Your Sweet Perfume

Har precis kommit hem från kvällens dansträning och hunnit stoppa lite mat i magen. Oj vad underbar dansen vi lärde oss var! Blev helt lycklig över den, helt underbar låt till också. Dansen heter The Smell Of Your Sweet Perfume och dansas till låten Billie Jean av David Cook. En underbar låt, typ rockballad. Och jag som inte brukar gilla power-valser blev överraskad när jag upptäckte att den faktiskt var så underbar som den är :)

Helt slut blev jag och min vänstra trampdyna som var paj innan träningen började (förstörde den för någon vecka sedan genom att använda allt för höga klackar allt för länge och allt för många dagar i rad och sedan dansa runt i höga klackar på kräftskivan i lördags) är nu ännu mera paj.

En extra sak som gjorde mig ännu gladare var att Sandra A var där och kollade på en stund, hade inte träffat henne på hur länge som helst och har saknat henne en massa! Tyvärr hann vi inte prata så mycket för hon skulle till sin pojkvän men vi bestämde att vi ska höras av snart och träffas :D

Nej, nu måste jag sova så jag kommer upp i en bra tid imorgon. Pusshej!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0