Tröööööööött!

Och hur kan det komma sig? Kanske av de endast cirka fyra timmarna sömn det blev i natt. Åkte som sagt till Amir och sov där efter träningen igår. Det var extra skönt att duscha igår, vet inte varför men blev så himla slut efter dansen. (Ont har jag fortfarande i min vänstra trampdyna också så det var inte lätt att dansa, fick sitta ganska mycket. Då passade det ju ganska bra att Karro inte hade lust att vara kvar på dansen för att sköta danslistan som hon skulle ha gjort utan att jag istället fick göra det. Gick bra trots att jag inte fick någon förvarning.) Nyduschade sedan så låg vi bara och mös och körde lite massage som vi brukar. Kände hur mycket jag hade saknat honom, två veckor ifrån varandra är alldeles för lång tid!

Då såklart eftersom vi inte hade träffats på så lång tid så ville vi ju rå om varandra så mycket som möjligt och då blev det inte mycket sömn. Lagom kul när man ska upp och jobba. Allra helst när han fick ligga kvar och sova i en timme till efter att jag hade åkt, haha. Puss på munnen och "vi hörs azizam" och "ja vi hörs, hejdå älskling" och sedan satt jag på tåget och nästan sov. Lyssnade på lite Ronan Hardiman och vaknade till lagom till att bussen körde in till bruket. Tack och lov blev det bara strax över två timmar på jobbet idag så jag ska inte klaga ;)

Nu ska jag äta lite kladdkaka och sedan ska jag ut och rida i solen med Lena, hörs!




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0