Är helgen redan slut?

Jag är seg. Lalala.

Gott med tacos igår, kul med förberedelserna innan. Haha, jag är proffs på att hacka tomater! Sen pratade Joel, lika kul att lyssna som vanligt. Efter tacosen och diskande bar det av ner till klubben för att umgås, dricka lite gott och dansa, dansa, dansa!

När folk gick hem gick jag och Johan upp till Tessan och satt å snackade ett tag, sen hängde hon med oss hem och kollade in min lya. Trevligt!

Linus, Michelle (stavningen?) och Fanny skulle sova här också, men Fanny tog bussen hem istället. Vi sov väl inte så länge egentligen, låg och segade till tolv bara. Skönt. Sen gick Linus å lämnade Michelle vid bussen å när han kom tillbaka kom Olsson in också. Stackars Jessica mådde inge bra, så hon låg och sov hela dan.

Vi segade oss, käkade piroger, snackade å kollade på en otroligt sjuk film: A Dirty Shame med Johnny Knoxville. Haha, typisk bakisfilm.


Tack för en härlig dag grabbar!

Och som vanligt håller jag redan på och saknar ihjäl mig efter min Johan.




Kommentarer
Skrivet av: Stina

jag måste ju göra reklam för min nya blogg nu! den är inte färdig än, men igång iaf :)

2009-04-05 Kl. 21:55:17
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Onödigt vetande: sista gången jag spyddei söndags var 18:30 ^^'

2009-04-07 Kl. 10:18:11
Blogg: http://perontopp.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0