Det räcker nu

Ska dammsuga också, men sen får det räcka för idag. Fortsätter stryka på listan imorgon.

Ikväll ska jag fixa iordning en smarrig kycklingsallad, mysa med tända ljus och kolla på en film eller två. Det blir till att värma på vetekudden också och smeta på mig lite tigerbalsam för att försöka bli av med stelheten i nacke, axlar och rygg. Tror det är på grund av det jag har haft sån himla huvudvärk idag. Dags att slappna av lite. Men funderar faktiskt på att boka tid hos en massör eller nåt också, tror inte jag lyckas med det här på egen hand.


Tror att en av kvällens filmer får bli Walk the line, den är nice.

Som sagt, jag har myskväll ikväll.  V a d  h a r  d u  f ö r  d i g ?




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Åh, mysigt värre! ;)



Här hos mig blir det lite te och päron samt mys framför datorn ikväll :)

2009-04-03 Kl. 22:09:13
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0