En liten update

Här sitter jag med en tallrik yoghurt med nåt som ser ut som betfor på. Gott som attan!

Har varit hemma som husvakt åt mamma söndag-idag, underbart att vara ute på landet. Det är där jag hör hemma. Igår åt jag frukost ute, wiihoo! Sen blev det dansträning -> jobb ->danskurs. Dansen gick super :)

Idag passade jag på att göra rent åt mina älsklingsgrisar (marsvinen!) och efter jobbet har jag hängt med Jessica. Vi skulle vara sådär duktiga och gå på promenad, istället gick vi och handlade fika på hembageriet och satte oss vid herrgårdsdammen. Sen käkade vi middag tillsammans, blev potatissallad, rostbiff och en fetaostsallad. Supersmarrigt! På kvällningen blev det glassdags, daimstrut är mums.

Och imorgon ska jag baka chokladfötter. Godnattpuss! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0