En smått nervös brud

Va duktig jag är! Knappt suttit vid datorn idag, faktiskt haft den avstängd halva dan till och med. Ovanligt för att va mig.

Vad har jag gjort istället då? Tja. Tagit en dusch, ätit, varit upp till mammas jobb och hämtat mina stallkängor (som enligt mamma sprang runt på kontoret, hihi), diskat, ätit, dammsugit, diskat mera, vilat, planerat lite, ätit, kollat på tv, diskat lite till, kvällsfikat.

Snodde med mig Hicko från mammas jobb också, han ville följa med mig hem sa han. Satt och lät en massa och tittade sådär gulligt på mig. Sen när vi väl kom hit så blev han rastlös så jag kutade till torget å köpte ett ben till sötnosen. Så gullig sen när jag kom hem med det. Han tog benet, la det på golvet och stirrade på mig tills jag hade tagit av mig jackan och hängt upp den! Skulle se till så jag inte försvann igen. Så la vi oss på golvet, han med benet (På mattan såklart! Han är så duktig, mamma.) och jag med annonsbladet. Myspys minsann. När mamma kom för att hämta honom ville han först inte ens följa med, gullehunden! ♥


Nu ska jag börja packa lite, lika bra så det inte blir så stressigt imorgon. Jobbar 13.30 till 18 och sen drar jag och Johan upp till Särna. Shit, jag är nervös. Ska träffa hans föräldrar for the first time, och kanske lite släkt också. Ah, hjälp, lalala.

Vi hörs imorgon. Godnattpuss! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Aaw, gulligt :)

Ha så kul där uppe :D

2009-04-09 Kl. 16:08:58

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0