Freeeeedag!

Bra dag! Jobbat. Julia va på jobbet idag, myyys. Efteråt gick jag en sväng till farmor och farfar och konverserade lite. Ah, fint det lät! Sen möttes jag och iia på bruket för att fetta pizza och glass, najs vettu :)

Å så trodde jag att jag skulle få en sån där sjukt tråkig "sitta-hemma-kväll" ikväll, höll på att dö av tristess typ. Men så sa Sandra Ho att jag kunde haka med henne och Josse och tända en brasa å ha trevligt så nu sitter jag och väntar på dom. Ser fram emot en härlig kväll!


Imorrn blir det jobba Tammen eller Viksta marknad på förmiddagen och sen ska vi fira Jessica och Olsson på eftermiddagen minsann. Blir en bra helg!

V a d  g ö r  n i  i  h e l g e n ?




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Good :)

Är med pojkvännen <3



Ha en super helg :D

2009-04-24 Kl. 22:18:16
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

i helgen ska jag sola :) och plugga på det. massor.

2009-04-25 Kl. 09:46:16
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0