Hejdå(?) spysjuka, hej bloggen!

Då va det bevisat - jag kan spy! Trodde faktiskt att jag hade tappat den förmågan, hade inte gjort det sen jag va 14 så. De gånger jag varit magsjuk och rusat till toan har jag typ fått ur mig en droppe spya, inte mycket för världen liksom. Men i söndags kväll hade jag otroligt ont i magen, så ont att jag fick gå och lägga mig på sängen en stund för att vila. Sen hade jag tydligen somnat och sovit i en timme, vaknade, stängde av datorn och gick å la mig igen. Hann bara ligga en stund innan jag for upp och spydde - rejält! Messade med Johan en stund, somnade och vaknade efter en stund av att det va dags igen. Uscha. Sov hela måndagen och sen hela natten till idag. Inte spytt nå mer tack och lov, men har fortfarande ont i magen och känner mig hur trött som helst. Lyckats äta både frukost och lunch i alla fall, och ska fixa middag snart!

Kör på en sammanfattning då.

Lördag: Upp för att käka frukost och fixa mig innan det var dags att dra till bussen. Mina favoritjeans låg i tvätten så fick ta ett par jag kom på att jag nog inte haft sen jag flyttade. Sjukt tighta sådana.


Jag åkte in till stan med Jennylee, vi gick runt och kollade i massa olika affärer och käkade underbart god sallad på Cupido.


Underbara bästavän! ♥

Sen skulle hon hem till sin Johan och jag hem till min, men jag behövde ha med mig lite grejer hemifrån så tog tåget hem. Hann vara hemma en liten stund innan han kom och vi åkte. Hos Johan sen så blev det middag, musiklyssning och filmtittning. Sen kom Seb över en sväng också, trevligt trevligt!

Söndag: Slappdag. Vi for över till Seb en sväng på kaffe och sen bar det av hemåt bruket där Jessica sa att Olsson hade bestämt att vi skulle samlaga, dvs. vi skulle fixa parmiddag. Blev nån riktigt god grej, måste göras igen!

Måndag: Sov jag hela dagen som sagt.

Idag: Har jag slappat framför tvn och datorn.

H u r  ä r  d e t  m e d  e r ?




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Men fy hur jag ser ut! xD Måste använda foundation ^^

Låter myspys helg förutom spysjukan :S

Krya på dig <3

2009-04-21 Kl. 21:27:05
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0