Jag har en TV

I nästan tre hela månader har jag varit utan TV, men nu är den tiden över.

Allvarligt talat har jag funderat väldigt mycket fram och tillbaka på det här med TV, om jag skulle ha det eller inte. Det är ju trevligt att kunna slå sig ner och titta på något kul program om man känner för det, till maten eller när man kommer hem efter jobbet. Men samtidigt så tar en TV upp en del plats, lägenheten är ju trots allt inte så stor och jag behöver plats för att dansa. Sen har jag också väldigt lätt att bara fastna vid TV:n om jag har satt mig där, så blir man sittandes i evigheter och får ingenting gjort.

Men det är trevligt med TV! Och folk verkar ju ha apparater lite här och där som de gärna kastar på mig. Linus sa för ett tag sen att han har en tre, fyra stycken som han vill bli av med, Johan har en står som ingen använder och nyss kom Birk över och sa att han har köpt ny och alltså hade en 20 tummare står.

Så nu har jag TV minsann! Är jag normal nu? ;)




Kommentarer
Skrivet av: ` isabella sz

eeh, glattis! :D

2009-04-04 Kl. 21:19:11
Blogg: http://szerafia.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0