Jag har fått bebis!

Minsann! Det gick fort. Kärlek vid första ögonkastet och nu är den lilla bebismissen min ♥

En liten sköldpaddsfärgad flickebebis är det, så otroligt söt. Hon klänger och klättrar på sitt syskon och på sin mor, äter massor och piper lite nu och då.

Va och kollade på ungarna första gången igår, jag och Jessica fastnade direkt! Turligt nog fastnade vi inte för samma, vi slapp slåss alltså, tar varsin. Blir lång väntan till midsommar nu, då får vi ta hem dom.

Det här blir jättebra. Trots att vi är helt emot att ha katt i lägenhet så kommer vi nu att ha det, men vi kommer att vänja dem vid sele så att vi kan ta med dom när vi går ut och promenerar. Perfekt också att vi nu kommer kunna vakta varandras katter om någon ska bort, och så kommer vi ju kunna ha dem leka tillsammans också. Det är våra bebisar det här!

Slänger upp lite bilder. Första är på mamma Majsan.


Min hungriga bebis. Snuttade på min blus idag, supersöt!


Högerskruttan är min! ♥ Hihi, kolla in stilen på Jessicas bebis.


Kramar sitt syskon.





Kommentarer
Skrivet av: Jessica

sååå söta dem är <3

tycker att det är synd att de kommer vara hos oss under sommarn då vi kommer vara borta bland annat lite granna suck, men de är ju såååå söta <3

2009-04-27 Kl. 11:21:59
Blogg: http://cesytod.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Naaaw, gud så jävla sötans! :D

2009-04-27 Kl. 15:01:37
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: iia

typ samma färg som våra katter ;)

2009-04-27 Kl. 18:00:03
Blogg: http://julia.obypingst.se/
Skrivet av: Anonym

Ja de måste de verkligen..Sööt kisse =)

2009-04-27 Kl. 19:42:14

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0