Let's fight pollen

Kuljul. Kom hem från Apoteket för en stund sen, 550 spänn fattigare! Inhandlade allergimedicin i form av tabletter, nässpray och ögondroppar. Allergimedicin borde vara gratis.

Det har redan blivit för mycket vår, jag fattar inte att jag inte lär mig att jag måste börja käka i förebyggande syfte. Blir så irriterad på mig själv. Jag är liksom helt väck, känner mig slutkörd, orkar ingenting. Nästa år ska jag för sjutton börja käka i februari! I pråmis.

Blev dock lite fundersam över ögondropparna, dom va bättre än de jag hade sist (som sved så jag grät i en kvart efter att jag hade tagit dom) men det stod att man ska förvara dom mörkt, inte utsätta dom för solljus. Betyder det att jag måste ha solbrillor på mig? Hahaha...




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Stackare :(

2009-04-07 Kl. 15:29:54

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0