Vissa borde hängas!

Hjälp alltså, det finns ju verkligen människor till allt. Blir så sjukt arg, upprörd och irriterad över hur någon/några kan göra en sån här sak. Ens blogg blir ju faktiskt som en del av ens liv, lite som en dagbok där man skriver ner sina tankar och känslor, lägger upp bilder och annat minnesvärt.

Jag har flera gånger idag försökt med att läsa Towas blogg, en av de bloggar jag läser dagligen, men inte lyckats. Fått upp meddelanden i stil med att länken är bruten och att sidan inte kan visas. Gick från att tro att det var mitt internet som spökade nu igen till att Towa kanske rent av hade lagt ner bloggen, utan att säga hejdå. Så nu för en stund sen var jag in på Kenzas blogg, som jag också läser dagligen, och får då läsa att Spotlife's bloggar blivit utsatta för sabotage och nu ligger nere.

Seriöst, varför gör man en sådan sak?  V a r f ö r  f ö r s t ö r  m a n  f ö r  a n d r a ?

Jag blir så irriterad, nu går jag och lägger mig! Puss på er snälla sötnosar i alla fall. ♥



Kommentarer
Skrivet av: Julia

Vissa personer borde spendera mindre tid framför datorn -.-

2009-04-04 Kl. 10:03:00
Blogg: http://juules.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0