Nagelmålningstime!

Tja tja tja, nu sitter jag här och har precis målat ett lager underlack och första lagret med vitt. Ska på ytterligare ett eller två lager vitt och sedan blir det påskliljor på.

Älskar att göra något mer än bara måla en färg, fast det är ju snyggt det med. Men kul med nåt litet extra ibland liksom. Och inte målat naglarna sen i december som sagt så jag är så himla pepp just nu!

Kul förresten med de uppskattande kommentarerna på förra inläggets nagelbilder! Funderar på att knåpa ihop ett inlägg med steg för steg hur jag fixar mina påsklilje-naglar nu ;)

Åh, nån som har lust att komma hit å mata mig med chips? Vill inte att det fastnar smulor i nagellacket...




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0