Nu är det helg igen!

Och var sjutton tog veckan vägen? Känns ju förresten som att det är torsdag idag eftersom det var röd dag i måndags. Aja.

I onsdags kom ju då Johan hit, vi hängde med Olsson och Jessica till Easthammer. Johan körde dit Olssons Ford -59a Dagny, satt där och det riktigt lös om honom. Sen blev det fika och lite sådär hemma hos Jessicas föräldrar och efter det åkte Johan med mig hem och blev kvar över natten, mysigt värre!

Igår jobbade jag dubbelt, först på Tammen och sen som vanligt på fritids. Blev lite stressigt sådär men det gick! Hum, vad gjorde jag sen? Just ja, pappa ringde å frågade om jag ville käka pizza med dom så åkte över dit å gjorde det. Gott vare å sen passade jag på att busa lite med deras missekiss. Väl hemma sen så blev det memma och Medium och lite efterlängtad sömn.

Idag tog jag sovmorgon och långdusch innan jobbet och nu efter har jag bara suttit å degat framför datan och tvn. Sitter för tillfället och funderar på hur jag ska måla naglarna. Känner för att göra något sånt där avancerat igen, har inte gjort nåt med naglarna sen december!



Puss på er! ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Så himla fint! Blommorna är sjukt fina men gillar nog de vita med ränderna på :)

2009-04-17 Kl. 21:22:11
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Helt oföståeligt hur du har fått till blommorna !!

2009-04-17 Kl. 22:00:39

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0