Produktiviteten är tillbaka!

Nu mår jag bra igen. Fast jag har haft världens halsbränna hela dagen, jättejobbigt! Har i alla fall fått en del gjort. Sorterat bort en massa post ur högarna som låg, snackat med arbetsförmedlingen, skrivit två veckors horoskop och skickat till mamma, dammsugit och haft sån tur att tvättstugan va ledig nu ikväll så jag har tvättat sen fem också.

När jag precis hade kommit upp från tvättstugan kom min älskade Johan över tillsammans med Linus. Dom hade varit nere på skroten en sväng och kom upp för att va sociala fram tills för en liten stund sen. Jättetrevligt och underbart att träffa min älskling igen. Inte träffat sen i söndags ju!

Kvar att göra ikväll är att leta upp en trevlig latino dans som min grupp ska få lära sig på måndag, diska, skriva matlista, gå igenom högen med viktiga papper och se vilka räkningar som ska betalas den här månaden.

Ska strax laga mat, blir något med lax. Sedan bänkar jag mig med maten framför Medium, naajs!

Lika bra det förresten, för mitt internet verkar ha gett upp nu igen. Kopplar ifrån HELA TIDEN! Hoppas jag lyckas publicera det här i alla fall.

Puss på er! ♥




Skrev allt detta vid åtta, meeen internet gav ju upp som sagt så.



Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0