Spotlifebloggarna är tillbaka!

Efter fredagens hackning ligger dom nu uppe igen, dock har flera månader försvunnit ifrån bloggarnas arkiv. Något jag tycker är lite mystiskt är att Blondinbellas blogg är helt orörd (tror jag, läser inte den. Men i alla fall, alla månader i arkivet finns kvar.). Det spekulerades ju i om det inte faktiskt var just hennes blogg som var målet att förstöra.

Men så verkar det inte vara. På Towas blogg har ju allt från den 15:e januari och framåt försvunnit. Likaså på Mogis. På flertalet av de andra Spotlifebloggarna har inläggen från februari, mars och april försvunnit. Usch, jag blir så arg på den/de som gjort detta!

Den enda frågan jag ställer är:  V a r f ö r ?

Bara för att man kan göra en sak, betyder det inte att man ska.




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0