Trevlig helg

Inte haft tid att blogga i helgen, knappt varit hemma. Har haft en riktigt bra helg, synd att tiden ska gå så fort bara.

I fredags satt jag och häckade med Sandra Ho och Josse, garvade och hade allmänt trevligt. Blev dock ingen brasa, men men.

Igår var det upp på morgonen och slänga ihop en kladdkaka och sedan iväg för att jobba (så blev ingen Vikstamarknad för mig) till tvåtiden. Hem, käka, duscha och packa för att sedan åka iväg till Olssons föräldrars stuga där det var 60-årsfest för Olsson, Jessica och Linus. Ölspel, grillning och musik var lite av det som hände. Tack för en härlig fest!

Idag har jag och Jessica gjort lite alltmöjligt. Jag är husvakt hos mamma så Jessica följde med ut. Busade lite med hästarna så att Jessica fick fota och sen tog vi en promenad för mera bilder. Efter det bar det av hem till Olssons föräldrar för att hälsa på våra bebisar(!) och äta middag.


Korint. Foto av Jessica.

Kvällen har jag spenderat framför tvn. Parlamentet och Van Veeteren kombinerat med nagelmålning. Den här gången blir det mörkblått med sol eller sverigeflagga, har inte bestämt vilket än. Ska strax gå och lägga mig, ska knåpa ihop ett inlägg med lite bebisbilder först bara!

Hoppas ni haft en bra helg. Godnattpuss på er! ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0