Ungdomar.se

Hahahahaha! Sitter seriöst och garvar ihjäl mig åt en del som skrivs i forumen på ungdomar.se. Gillar att lista ut vilka som bara sitter och driver, ibland är det ju ganska så genomskinligt och då är det extra kul att driva med dom. Tänker inte röja mitt användarnamn, det är det bara jag som vet. Haha.

Kolla här tillexempel:

"Idag när jag runkade tryckte jag lite hårt så min kuk exploderade och det kom massor med blod på tapetern men jag får inte bort de..

är det bara jag som inte vet hur man får bort blod på tapetern :(?"


Seriöst? HAHAHAHAHA!



Aja, kul att ha något att roa sig med när man bara sitter hemma. Rekommenderas varmt.




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Hahahaha! Men shit :P

2009-04-22 Kl. 21:39:42
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0