Veckan i korthet

(Måste bara tala om att min osthyvel är mordlysten. Den gör illa folk, oftast mig. Det kan ju bero på att jag umgås mest med den. Ikväll när jag gjorde två knäckemackor med messmör och ost så skar osthyveln mig mellan tummen och pekfingret, blödde en del!)

Måndag: P
Tisdag: Å
Onsdag: S
Torsdag: K
Fredag: L
Lördag: O
Söndag: V

Haha skoja, men det ser nääästan ut så faktiskt. Otroligt skönt må jag säga!

Måndag: Jobba 7 - 15, dansträning
Tisdag: Tvättstuga 7 - 12
Onsdag:
Torsdag: Jobba 13.30 - 18, hem till Johan
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Nu har min chokladglass snart smält och théet kallnat. Ska hälla i lite mer hett vatten, läsa bloggar och sen krypa till sängs. Godnattpuss på er! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Den osthyveln vill jag aldrig röra :o

Fan vad gott med messmör! Åh, blev sugen nu på det :P

2009-04-06 Kl. 23:06:27
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0