50 saker

I brist på annat att göra. Eller ja, i brist på ork att göra annat. Sabla huvudvärk!

1. Fullständigt namn: Sanna Alpsjö
2. Ålder: 20
3. Vart bor du: Lägenhet i Österbybruk
4. Bor tillsammans med: Ibland med den där sambon
5. Husdjur: En kattunge och två marsvin
6. Färg på ditt hus: Gult med vita knutar typ?
7. När är du född: 5 juni 1989
8. Klass: En klass för sig! Haha..
9. Vilket år tar du studenten: Tog studenten 2008.
10. Något jobb: Elevassistent på fritids. Hotellstäd ibland.
11. När ska du sova ikväll: Innan tolv! Jobb imorgon ju.
13. Duschat idag: Nope.
14. Kramat någon idag: Katten!
15. Pussat någon idag: Katten där med.
16. Vad har du ätit idag: Frukost och lunch. Hungrig nu, dags att laga mat.
17. Dagens kläder: Jeansshorts och rosa linne.
18. Dagens smink: Nejtack. Ska kanske sluta helt med det!
19. Dagens sötnos: Bailey ♥.
20. Dagens roligaste: Sandra.
21. Har du många vänner: Jag har dom bästa!
22. Hur många har du kysst: 6 kanske.
23. Vem kramade du senast:  Seb.
24. Hur många har du haft sex med: 2.
25. Hur många har varit otrogna med dig: Med mig? Ingen hoppas jag! Mot mig? En vad jag vet. 
27. Har du pojk-/flickvän:
Nej, tyvärr.
28. Vem pratade du i telefon med senast: Lena TO.
29. Vem fick du senast sms ifrån: Seb.

FAVORIT

31. Film:
Oj, det finns ju många bra.
32. Låt: Just nu är det Om du lämnade mig nu - Winnerbäck.
33. Mat: Breast of Chicken på Church Street Saloon i Gävle.
34. Dryck: Vatten!
35. Färg: Röd.
37. Stad: Gillar inte städer.
38. Land: Ja, landet är bra!
39. Ämne i skolan: Går inte i skolan. Men va nog religion.
40. År: 2009, helt klart. Trots allt kasst som hänt.

SENASTE
41. Personen du tänkte på:
Hmm, vilket namn skrev jag senast..? Seb.
42. Personen du kysste: Seb.
43. Gången du spydde: När jag va magsjuk, typ i mars eller april.
44. Gången du grät: Igår.
45. Pizzan du åt: Nån kebabgrejs i lördags.
46. Gången du var i Göteborg:  Oj, fem fyra (tack, mami!) år sen. När vi skulle till Danmark.
47. Gången du var i Stockholm: Förra sommaren, arbetsintervju.
48. Gången du var full: Lördags typ. Annars va det väl Power Meet.
49. Gången du var hög: Aldrig varit, kommer aldrig att bli.
50. Personen som såg dig gråta: Seb.



Kommentarer
Skrivet av: ellinor

svar. hehe tack:D jag med

2009-08-10 Kl. 20:20:29
Blogg: http://ellinorericsson.blogg.se/
Skrivet av: Jennylee

Ska du sluta helt med smink? :o

2009-08-11 Kl. 13:25:09

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0