Den bästa väckarklockan

Alarmet på mobilen ringer, jag snoozar. Alarmet på mobilen ringer, jag snoozar, Bailey kommer kutande och hoppar på mig. Alarmet ringer på mobilen, jag snoozar, Bailey kommer kutande igen och hoppar på mig. Tramp tramp tramp. Alarmet ringer, jag snoozar, katten kommer kutande igen och hoppar på mig. Kurr kurr kurr.

Varenda gång alarmet ringer kommer katten kutande, hoppar på mig, trampar och kurrar. Mysigt att vakna till! ♥


Blev tre jobb sökta igår, som ekonomiassistent, butikssäljare och kassamedarbetare. Och idag blir det fler vill jag lova! Ska dra förbi mammas jobb nu när jag ska till mitt eget långa pass på 1.45 och när jag kommit hem är det lika bra att ha en lista att ta tag i, så att det faktiskt blir något gjort.

* Söka fler jobb
* Fixa skoskåpet
* Baka
* Kolla igenom posten
* Gå igenom viktiga-pappers-högen

Puss på er så hörs vi senare! ♥




Kommentarer
Skrivet av: jennifer

Jaa, men de var typ en månad sen! :) <3

2009-08-26 Kl. 16:57:33
Blogg: http://raiija.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hahaha du har väl sett Simons cat?

2009-08-26 Kl. 17:06:21
Skrivet av: Ingela

Det var jag som skrev det där om Simons cat men mitt namn försvann vist på vägen, fnys.

2009-08-26 Kl. 17:08:17
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Tokigt, det verkar bli så ibland.. Haha, jaa den har jag sett! Har faktiskt planer att lägga upp dom klippen som finns, här på bloggen :)

2009-08-26 Kl. 17:19:40
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Graavid på 17 år

Ohh så mysigt det måste vara att bli väckt av en katt! :)

Haha själv blir jag väckt av min kille, minst lika mysigt ;)



Hoppas att allt är bra med dig vännen! :)



Kram (=

2009-08-26 Kl. 20:29:16
Blogg: http://jaagargraavid.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0