Eldfesten?

Nä, det blev inget av med den. Vi tog oss till förfesten och hade väl ganska trevligt antar jag. Bästa var att samla alla för att sjunga Rännhola Rockers låt Eldfest i Österbybruk. Och så känns det bra att i alla fall någon är stolt över mig.

Senare blev det en massa välbehövligt prat. Det behövs det mera av. Och är man sjuk så orkar man inte med Eldfesten och all skit som folk har att bjuda på.

Tack för att du gör det så lätt för mig att gå vidare.

Nu är jag ensam återigen. Usch säger jag bara. Lika bra att diska, städa och göra alltmöjligt. Busy hands are happy hands, eller hur dom brukar säga. Och så mår man ju som man gör med, blä för förkylning!

Hoppas ni som var på Eldis hade trevligt där. Och hoppas att Sandra hade det underbart på cruisingen. Fast jag hade behövt min nunna igår, och jag saknade dig ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0