En dag i egoistens tecken

Japp japp. Det blev kolla film till två i natt, inte det bästa för förkylningen kanske, men jag behövde det faktiskt. Så vaknade elva och har precis ätit en god brunch, nu kokar jag vatten till ett ångbad.

Usch. Basilika, körvel, salvia och timjan i nu ba. Luktar inte det godaste när ångorna slår emot mig, hoppas det hjälper mot min otroligt snoriga och täppta näsa.

Annars då idag? Ja, jag tänkte faktiskt ta en dag då jag bara gör saker som får mig att må bra. Ångbad nu, sen blir det läsa bok, kolla på barnkanalen och handarbeta. Typ. Funderar på att baka scones och plocka lite i klädkammaren också. Kanske fortsätta måla på tidsskriftsamlarna.

Åh, jag vill få hit min bokhylla så att jag kan få måla den och ställa dit alla mina böcker. Så att jag kan få mera plats över i klädkammaren. Och skoskåpet, måste hämtas! Har för mig att jag räknade till att jag har 25 par skor här, och har fler par kvar hemma hos mamma. Ja, så vill jag ju åka till IKEA och köpa mig en till hylla till mina filmer. Och kanske en bättre hylla, med mer förvaringsutrymme att ha marsvivnsburen på.

Nä, ångbad nu. Puss ♥




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Åh, skor dreggel

Jag är sugen på att köpa många nya skor, har inte speciellt många men vi får ta en dag snart på stan och kolla skor i diverse butiker ;)

2009-08-10 Kl. 13:42:04
Skrivet av: julia

Jag va också uppe till 2 inatt och såg film! Fast sen blev jag väckt vid halv 8 av att nån höll på att borra i väggen - lagom kul! xP

2009-08-10 Kl. 15:40:24
Blogg: http://julia.obypingst.se
Skrivet av: Sandra

Vi kan ta en Ikea dag? xD, Jag måste ha hyllor och ett bord?, ja nått.. ska gör aom rummet lite ;)

2009-08-10 Kl. 15:42:00
Blogg: http://issandra.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

Jaa, min garderob åker alltid ut när jag ska välja kläder... får panik då!, Haha :D



De ska jag medela "Pappa", så blir han glad :D

2009-08-10 Kl. 15:44:41
Blogg: http://issandra.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Men jösses vad med skor hahaha. Synd att jag inte har samma skostorlek som du, annars skulle jag komma och tjuvlåna skor av dig ;)Men ångbadet lät nästan som du skulle kunna dricka av sedan, lät riktigt smaskigt =)

2009-08-10 Kl. 16:00:10
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Jo jag har en del skor :P Eller så är det tur för mig, hahaha. Jodu, jag brukar ha de där kryddorna i när jag gör thé, så det hade säkert funkat ;)

2009-08-10 Kl. 18:38:09
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: Sandra

<3 tur att jag har dig min nunna!



Jag hoppas vi klarar det!

2009-08-11 Kl. 12:15:53
Blogg: http://issandra.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0