En ny hals?

Det skulle inte sitta helt fel, med tanke på att min inte mår så bra. Om jag inte visste att Bailey sitter och äter kokt ris (nu med några pöler iblandade) i köket, så skulle jag gissat på att hon krypit ner i min hals för att vässa klorna.

Idag ska jag proppa i mig rosenrot, svartvinbärssaft, ingefära, vitlök och honungsthé. Och gurgla saltvatten. Men nog om det nu.

Någon som vill gå och kolla på L.A. Gigolo med mig? Kollade in trailern och blev sugen. Va evigheter sen jag gick på bio! Oj, det är nog över ett och ett halvt år sen. Så, någon som är sugen?


Jag får tillbaka min sambo idag, woohoo! Så tänkte att utöver att kurera mig ska jag också ta itu med diskberget (vem vill diska när man är sjuk liksom?), dammsuga, duscha och fixa naglarna. Men först blir det till att stoppa något i magen. Puss på er ♥




Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Jag vill se den med dig! =D

2009-08-07 Kl. 13:42:48
Blogg: http://issandra.blogg.se/
Skrivet av: julia

Jag kan ställa upp som bio sällskap! ;)

2009-08-07 Kl. 15:57:50
Blogg: http://julia.obypingst.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0