Ett sjukt busfrö i knät

Här sitter jag med en busig liten sjukling i knät. Igår fick jag ägna kvällen åt att torka och skura bort diarré i hela lägenheten, under sängen, i soffan, under fåtöljen. Väldigt mysigt och underhållande må jag säga. Tycker så synd om lillskruttan.


Ja, man vill ju inte gärna lämna henne ensam hemma när hon är som hon är. Så vad kan jag ägna min näst sista semesterdag åt att göra? Sambon kommer ju förmodligen inte hem förrän åtta, stackarn.

* Hyllpapper in i köksskåp och lådor
* Spela Bonniers Trafikskola
* Måla naglarna
* Boka tvättstugan imorgon 7-12
* Placera ut lite nyhämtade saker hemifrån mamma
* Eventuellt baka bullar
* Bada katten, får nog vänta tills sambon är hemma

Fick nyss mess av sambon, kommer förmodligen hem redan till sex istället! :D




Kommentarer
Skrivet av: Jennylee

Naaw, stackare :(

2009-08-02 Kl. 14:56:54
Blogg: http://jennyspenny.blogg.se/
Skrivet av: Ingela

Men människa hur mycket skåp och lådor har du i köket? Det har ju hur länge som helst stått på dina att-göra-listor, som du också bockar av :)Hoppas magen blir bättre snart på lilltjejen, inte roligt alls det där. Varken för dig eller henne :(

2009-08-02 Kl. 16:26:43
Skrivet av: Sanna

--> Ingela



Men haha, jag har ju bara lagt in hyllpapper i skafferiet än. Har strykit det varje gång när jag tänkt börja med det, men sen har det alltid kommit något annat i vägen. :P Jo, det är vi många som hoppas :)

2009-08-02 Kl. 16:50:23
Blogg: http://essesset.blogg.se/
Skrivet av: stina

din sambo, är det han som var där när vi var där? sebastian?

2009-08-02 Kl. 21:05:07
Blogg: http://stinanoe.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0